ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ & ΑΝΑΞΙΟ ΔΟΥΛΟΝ ΣΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΕΓΑ ΣΟΥ ΕΛΕΟΣ

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Η Προσευχή της Αγάπης
Κύριε.
Κάνε με όργανο της ειρήνης. 
Κάνε στη θέση του μίσους να βάζω την αγάπη. 
Στη θέση της ύβρης να βάζω την συγνώμη. 
Στη θέση της πλάνης να βάζω την πίστη. 
Στη θέση της διχόνοιας να βάζω την ένωση. 
Στη θέση της απελπισίας να βάζω την ελπίδα. 
Στη θέση της λύπης να βάζω την χαρά. 
Κύριε.
Κάνε με να μή ζητώ τόσο να παρηγορηθώ, όσο να παρηγορώ. 
Να μή ζητώ τόσο να αγαπώμαι, όσο να αγαπώ. 
Γιατί όταν δίνουμε λαβαίνουμε. 
Όταν λησμονούμε τον εαυτό μας τον ξαναβρίσκουμε. 
Όταν συγχωρούμε λαβαίνουμε την άφεση. 
Όταν αποθνήσκουμε βρίσκουμε την αιώνια ζωή. 

Πριν και μετά το μεσημεριανό γεύμα

Ευχή πριν το γεύμα 

 Πάτερ ημών ο εν τοις ουρανοίς, αγιασθήτω το όνομά Σου, ελθέτω η Βασιλεία Σου, γεννηθήτω το θέλημά Σου ως εν ουρανώ και επί της γης. Τον άρτον ημών τον επιούσιον δος ημίν σήμερον, και άφες ημίν τα οφειλήματα ημών, ως και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών. Και μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν, αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού.
Κύριε, ελέησον. Κύριε, ελέησον. Κύριε, ελέησον. 
Χριστέ, ο Θεός ημών, ευλόγησον την βρώσιν και την πόσιν των δούλων Σου, ότι Αγιος ει πάντοτε, νυν, και αει, και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.

Ευχή μετά το γεύμα

Ευχαριστούμεν Σοι, Χριστέ ο Θεός ημών, ότι ενέπλησας ημάς των επιγείων Σου αγαθών. Μη στερήσης ημάς και της επουρανίου Σου Βασιλείας, αλλ' ως εν μέσω των μαθητών Σου παρεγένου Σωτήρ, την ειρήνην διδούς αυτοίς, ελθέ και μεθ' ημών, και σώσον ημάς. 

Δι' ευχών των Αγίων Πατέρων ημών, Κύριε Ιησού Χριστέ ο Θεός ημών, ελέησον ημάς. Αμήν. 


Πριν και μετά το βραδυνό δείπνο.

Ευχή πριν το δείπνο 

Φάγονται πένητες και εμπλησθήσονται, και αινέσουσιν Κύριον οι εκζητούντες Αυτόν, ζήσονται αι καρδίαι αυτών εις αιώνα αιώνος. Αμήν.

Ευχή μετά το δείπνο 

Εύφρανας ημάς, Κύριε, εν τοις ποιήμασί Σου, και εν τοις έργοις των χειρών Σου ηγαλλιασάμεθα. Εσημειώθη εφ'ημάς το φως του προσώπου Σου, Κύριε, έδωκας ευφροσύνην εις τας καρδίας ημών. Από καρπού σίτου, οίνου και ελαίου αυτών ενεπλήσθημεν. Εν ειρήνη επί το αυτό κοιμηθησόμεθα και υπνώσομεν, ότι Συ, Κύριε, κατά μόνας επ' ελπίδι κατώκησας ημάς. Αμήν. Δι' ευχών των Αγίων Πατέρων ημών, Κύριε Ιησού Χριστέ ο Θεός ημών, ελέησον ημάς. Αμήν. 

 Πρίν τον ύπνο

Εν τη σκέπη τών περύγων σου σκεπασθήσομαι και υπνώσω οτι σύ Κύριε, κατά μόνας επ' ελπίδι κατωκίσας με. 

 Χριστέ το Φως το Αληθινόν

Χριστέ, το φως το αληθινόν, το φωτίζον και αγιάζον πάντα άνθρωπον ερχόμενον εις τον κόσμον, σημειωθήτω εφ' ημάς το φως του προσώπου Σου, ίνα εν αυτώ οψώμεθα φως το απρόσιτον. 
Και κατεύθυνον τα διαβήματα ημών προς εργασίαν των εντολών Σου.
Πρεσβείαις της παναχράντου Σου μητρός και πάντων Σου των Αγίων. Αμήν. 




Ευχή δια την απαλλαγήν απο τον θυμό


Ιησού, Υιέ του Θεού, ο πραυς και ταπεινός τη καρδία, κατάπεμψον κατα το μέγα και πλούσιον έλεος σου και εν ταις καρδίαις ημών το πνεύμα της ειρήνης και της πραότητος, ίνα ειρηνεύοντες εκ του κακίστου πάθους του θυμού, μνημονεύομεν αεί της ενδόξου και φοβερού ονόματος σου μετα καρδίας γαληνιώσης. Ιησού, το αρνίον το άκακον, το προσφερόμενον ενώπιον του ουρανίου Πατρός θυσία υπέρ ημών των αμαρτωλών και αχρείων, επάκουσον ημών εν τη ώρα ταύτη δεομένων σου και ελευθέρωσον ημάς εκ του φοβερού του θυμού πάθους, διότι απολλύμεθα εξ αυτού και δέν δυνάμεθα ποτέ να αφιερωθώμεν εις την αγάπην σου και εις το θέλημα σου το άγιον, ενόσω υπο του πάθους τούτου κατεχόμεθα. Ιησού ανεξίκακε, ο επι του Σταυρού υπέρ των σταυρωσάντων σε προς τον ουράνιον σου Πατέρα προσευχόμενος, ποίησον και ημάς τοιούτους, ώστε να προσευχόμεθα υπέρ των επηρεαζόντων και κακοποιούντων ημάς, ίνα ούτω γενώμεθα μιμηταί σου και δοξάζεται και δι' ημών το Πανάγιον Όνομα σου, νύν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν. 

Κύριε ρύσαι με απο θυμού και οξυχολίας, και δώρησαι μοι πραότητα και μακροθυμίαν. Κύριε, ρύσαι με απο του ψεύδους και της καταλαλιάς και της κατακρίσεως, και δώρησαι μοι εν πάση αλήθεια και συμπαθεία προσέχειν και ομιλείν εν τω συντυγχάνειν με τοις αδελφοίς μου. Κύριε, ρύσαι με απο της καυχήσεως και της αργολογίας και δώρησαι μοι ταπείνωσιν και σιωπήν. Κύριε, ρύσαι με απο των παραπτωμάτων της γλώττης μου, ότι καθ' εκάστην αμαρτάνω δι' αυτής ο τάλας και ούκ αισθάνομαι. Κύριε, ρύσαι με απο της ολεθρίου κενοδοξίας και καθάρισον με απο των κρυφίων μου. Κύριε, δώρησαι μοι ταπεινοφροσύνην βαθειάν, αήττητον και κατάνυξιν τη καρδία μου, όπως κλαύσω τας ανομίας μου και εξάλειψον πάσας τας αμαρτίας μου, και εν μετανοία αληθεί και εξομολογήσει, και εν συνειδότι ακαταγνώστω και εν πίστι καθαρά και αμώμητω την εμήν ευδόκησον τελευτήν. Πρεσβείαις της παναχράντου Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και πάντων σου των Αγίων. Αμήν.

 Η προσευχή της γαλήνης

Θεέ μου, χάρισέ μου τη γαλήνη να δέχομαι τα πράγματα που δεν μπορώ να αλλάξω, το κουράγιο να αλλάζω αυτά που μπορώ και τη σοφία να γνωρίζω τη διαφορά.

Η προσευχή του ταπεινού

Κύριε, σαν ήρθε η βραδιά, σου λέω την προσευχή μου. 
Άλλη ψυχή δεν έβλαψα στον κόσμο απ' τη δική μου. 
Εκείνοι που με πλήγωσαν ήταν αγαπημένοι. 
Την πίκρα μου τη βάσταξα. Μου δίνεις και την ξένη.
Μ' απαρνηθήκαν οι χαρές. Δεν τις γυρεύω πίσω. 
Προσμένω τα χειρότερα. Είν' αμαρτία να ελπίσω. 
Σαν ευτυχία την αγαπώ της νύχτας τη φοβέρα. 
Στην πόρτα μου άλλος δεν χτυπά κανείς απ' τον αγέρα.
Δεν έχω δόξα. Είν' ήσυχα τα έργα που έχω πράξει. 
Άκουσα τη γλυκιά βροχή. Τη δύση έχω κοιτάξει. 
Έδωκα στα παιδιά χαρές, σε σκύλους λίγο χάδι. 
Ζευγάδες καλησπέρισα που γύριζαν το βράδυ.
Τώρα δεν έχω τίποτα να διώξω ή να κρατήσω. 
Δεν περιμένω ανταμοιβή. Πολύ' ναι τέτοια ελπίδα. 
Ευδόκησε ν' αφανιστώ χωρίς να ξαναζήσω... 
Σ' ευχαριστώ για τα βουνά και για τους κάμπους που είδα.

Ζαχαρίας Παπαντωνίου (1877-1940)


Προσευχή για έναν αρμονικό γάμο

Πατέρα, στο όνομα του Ιησού Χριστού, είναι γραμμένο στο Λόγο Σου ότι η αγάπη Σου είναι εκκεχυμένη μέσα ατις καρδιές μας δια του Αγίου Πνεύματος που μας δόθηκε. Επειδή είσαι μέσα μας, αναγνωρίζουμε ότι η αγάπη Σου μας κυβερνά εντελώς. Πιστεύουμε ότι η αγάπη Σου εκδηλώνεται πλήρως ενώνοντας μας εν αληθεία, τελειοποιώντας μας για κάθε έργο αγαθό να κάνουμε το θέλημα Σου, ενεργώντας μέσα μας το ευάρεστο στους οφθαλμούς Σου.
 Ζούμε και συμπεριφερόμαστε στο γάμο μας τίμια και με σεβασμό ο ένας προς τον άλλον. Τον θεωρούμε πολύτιμο, άξιο και μεγάλης τιμής. Αποφασίζουμε να ζούμε σε αμοιβαία αρμονία και συμφωνία ο ένας προς τον άλλον, βρίσκοντας μεγάλη ευχαρίστηση μεταξύ μας και έχοντας το ίδιο φρόνημα και ενωμένοι στο πνεύμα.
 Πατέρα, πιστεύουμε και λέμε ότι είμαστε απαλοί, σπλαχνικοί, ευγενικοί, τρυφεροί στην καρδιά και ταπεινόφρονες. Κυνηγούμε την ειρήνη και κρατεί τις καρδιές μας σε ησυχία και σιγουριά. Επειδή ακολουθούμε την αγάπη και μένουμε στην ειρήνη, οι προσευχές μας δεν εμποδίζονται καθόλου, στο όνομα του Ιησού Χριστού. Είμαστε συγκληρονόμοι της χάριτος του Θεού.
 Ο γάμος μας δυναμώνει μέρα με τη μέρα σε δεσμό ενότητας διότι είναι θεμελιωμένος στο Λόγο Σου και ριζωμένος στην αγάπη Σου. Πατέρα, Σ’ ευχαριστούμε για την εκτέλεση Του, στο όνομα του Ιησού Χριστού. Αμήν.


Προσευχή για ξεμάτιασμα



Εἰς τό ὄνομα τοῦ Πατρός καί τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Ἀμήν.
Δόξα σοί ὁ Θεός ἠμῶν, δόξα σοί.

Βασιλεῦ οὐράνιε, παράκλητε, τό Πνεῦμα τῆς ἀληθείας, ὁ πανταχοῦ παρών καί τά πάντα πληρῶν, ὁ θησαυρός τῶν ἀγαθῶν καί ζωῆς χορηγός, ἐλθέ καί σκήνωσον ἐν ἠμίν, καί καθάρισον ἠμᾶς ἀπό πάσης

κηλίδος, καί σῶσον, Ἀγαθέ, τάς ψυχᾶς ἠμῶν.
Δόξα Πατρί, καί Υἱῶ καί ἁγίω Πνεύματι. Καί νῦν καί ἀεί καί εἰς τούς αἰώνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν.

Παναγία Τριάς, ἐλέησον ἠμᾶς, Κύριε, ἰλάσθητι ταῖς ἁμαρτίαις ἠμῶν. Δέσποτα, συγχώρησον τάς ἀνομίας ἠμίν. Ἅγιε, ἐπισκεψαι καί ἴασαι τάς ἀσθενείας ἠμῶν, ἕνεκεν τοῦ ὀνόματός σου, Κύριε ἐλέησον, Κύριε

ἐλέησον, Κύριε ἐλέησον.
Δόξα Πατρί, καί Υἱῶ καί ἁγίω Πνεύματι. Καί νῦν καί ἀεί καί εἰς τούς αἰώνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν.

Πάτερ ἠμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς, ἁγιασθήτω τό ὄνομά σου, ἔλθετω ἡ βασιλεία σου, γενηθήτω τό θέλημά σου, ὡς ἐν οὐρανῶ καί ἐπί τῆς γής. Τόν ἄρτον ἠμῶν τόν ἐπιούσιον δός ἠμίν σήμερον, καί ἅφες ἠμίν τά

ὀφειλήματα ἠμῶν ὡς καί ἠμεῖς ἀφίεμεν τοῖς ὀφειλέταις ἠμῶν, καί μή εἰσενέγκης ἠμᾶς εἰς πειρασμόν, ἀλλά ρύσαι ἠμᾶς ἀπό τοῦ πονηροῦ.
Δί’ εὐχῶν τῶν ἅγιων Πατέρων ἠμῶν, Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ ὁ Θεός ἠμῶν, ἐλέησον ἠμᾶς. Ἀμήν.




Προσευχή για τα οικονομικά

“Πατέρα μου, γνωρίζω οτι ενδιαφέρεσαι για το πνεύμα, την ψυχή και το σώμα μου. Κύριε, Σου ζητώ, στο όνομα του Ιησού Χριστού να τσακίσεις (να σπάσεις, να καταστρέψεις) το πνεύμα του χρέους από τη ζωή μου.
 Επίσης, Σου ζητώ θαυματουργικά να διαγράψεις (να σβήσεις, να εξαλείψεις) τα χρέη μου όπως έκαμες και με τη χήρα στην Παλαιά Διαθήκη (Β Βασ.4, 1-7). Σ’ ευχαριστώ, Πατέρα μου, που μου έδωσες εξουσία σ’ ολόκληρο τον πνευματικό κόσμο (Λουκ.10, 19).
 Με παρρησία επιτιμώ το πνεύμα του χρέους, διότι είναι σταλμένο απο το διάβολο. Στο όνομα του Ιησού Χριστού, σε δένω και σπάζω τη δύναμη σου απο τη ζωή μου και τα οικονομικά μου. Πνεύμα χρέους δε θα λειτουργείς πλέον στη ζωή μου! Στο όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, είσαι δεμένο και είμαι ελεύθερος απο την εξουσία σου!
 Πατέρα Θεέ, Σ’ ευχαριστώ που με κάνεις να γνωρίσω μέσα στο πνεύμα μου ότι αυτό το πονηρό πνεύμα είναι δεμένο και ηττημένο στη ζωή μου.
 Τώρα μιλώ στα λειτουργικά πνεύματα (τους αγγέλους του Θεού) που είναι στην Ανατολή, Δύση, Βορρά και Νότο να ελευθερώσουν την αφθονία του Θεού στη ζωή μου.
 Με παρρησία διακηρύττω ότι θαύματα αρχίζουν να γίνονται στα οικονομικά μου. Στο όνομα του Ιησού Χριστού, δέχομαι την οικονομική απελευθέρωση μου.
 Κύριε μου, Σε δοξάζω για τα οικονομικά θαύματα που ελευθερώνονται στη ζωή μου από σήμερα. Στο όνομα του Ιησού Χριστού. Αμήν’’



Προσευχή για υγεία από συνεχείς ασθένειες, για να βοηθάει ο Θεός.


Εἰς τό ὄνομα τοῦ Πατρός καί τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος . Ἀμήν.



Ἅγιος ὁ Θεός, Ἅγιος Ἰσχυρός, Ἅγιος Ἀθάνατος ἐλέησον ἠμᾶς. (τρεῖς φορές)
Παναγία τριάς, ἐλέησον ἠμᾶς. Κύριε ἰλάσθητι ταῖς ἁμαρτίαις ἠμῶν. Δέσποτα, συγχώρισον τάς ἀνομίας ἠμίν. Ἅγιε, ἐπισκεψε καί ἴασαι τάς ἀσθενείας ἠμῶν, ἕνεκεν τοῦ ὀνόματός σου.
Κύριε ἐλέησον, Κύριε ἐλέησον, Κύριε ἐλέησον.

Πάτερ ἠμῶν, ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς, ἁγιασθήτω τό ὄνομά Σου, ἐλθέτω ἡ βασιλεία Σου, γεννηθήτω τό θέλημά Σου ὡς ἐν οὐρανό καί ἐπί τῆς γής. Τόν ἄρτον ἠμῶν τόν ἐπιούσιον δός ἠμίν σήμερον, καί ἅφες ἠμίν τά

ὀφειλήματα ἠμῶν, ὡς καί ἠμεῖς ἀφίεμεν τοῖς ὀφειλέταις ἠμῶν, καί μή εἰσενέγκης ἠμᾶς εἰς πειρασμόν ἀλλά ρύσαι ἠμᾶς ἀπό τοῦ πονηροῦ.
Δί’ εὐχῶν τῶν ἁγίων πατέρων ἠμῶν, Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ ὁ Θεός, ἐλέησον καί σῶσον ἠμᾶς. Ἀμήν.
Θεοτόκε Παρθένε, χαῖρε κεχαριτωμένη Μαρία, ὁ Κύριος μετά Σου. Εὐλογημένη Σύ ἐν γυναιξί, καί εὐλογημένος ὁ καρπός τῆς κοιλίας Σου, ὅτι Σωτήρα ἔτεκες, τῶν ψυχῶν ἠμῶν.
Βαπτιστά τοῦ Χριστοῦ, πάντων ἠμῶν μνήσθητι, ἴνα ρυσθῶμεν τῶν ἀνομιῶν ἠμῶν, σοί γάρ ἐδόθη χάρις, πρεσβεύειν ὑπέρ ἠμῶν.



Βίον ἔνθεον, καλῶς ἀνύσας, σκεῦος τίμιόν του Παρακλήτου, ἀνεδείχθης θεοφόρε Ἀρσένιε, καί τῶν θαυμάτων τήν χάριν δεξάμενος, πάσι παρέχεις ταχείαν βοήθειαν, πάτερ Ὅσιε, Χριστόν τόν Θεόν ἱκέτευε,
δωρήσασθαι, ἠμίν τό μέγα ἔλεος.


Δεῦτε προσκυνήσομεν καί προσπέσωμεν τῷ Βασιλεῖ ἠμῶν Θεῶ.

Δεῦτε προσκυνήσομεν καί προσπέσωμεν Χριστό τῷ Βασιλεῖ ἠμῶν Θεῶ.
Δεῦτε προσκυνήσομεν καί προσπέσωμεν Αὐτῶ Χριστῷ τῷ Βασιλεῖ καί Θεῶ ἠμῶν.




Ψαλμός 6



Κύριε, μὴ τῷ θυμῷ σου ἐλέγξῃς με, μηδὲ τῇ ὀργῇ σου παιδεύσῃς με. ἐλέησόν με, Κύριε, ὅτι ἀσθενής εἰμι· ἴασαί με, Κύριε, ὅτι ἐταράχθη τὰ ὀστᾶ μου, καὶ ἡ ψυχή μου ἐταράχθη σφόδρα· καὶ σύ, Κύριε, ἕως πότε; ἐπίστρεψον, Κύριε, ρῦσαι τὴν ψυχήν μου, σῶσόν με ἕνεκεν τοῦ ἐλέους σου. ὅτι οὐκ ἔστιν ἐν τῷ θανάτῳ ὁ μνημονεύων σου· ἐν δὲ τῷ ῞ᾼδῃ τίς ἐξομολογήσεταί σοι; ἐκοπίασα ἐν τῷ στεναγμῷ μουλούσω καθ᾿ ἑκάστην νύκτα τὴν κλίνην μου, ἐν δάκρυσί μου τὴν στρωμνήν μου βρέξω. ἐταράχθη ἀπὸ θυμοῦ ὁ ὀφθαλμός μου, ἐπαλαιώθην ἐν πᾶσι τοῖς ἐχθροῖς μου. ἀπόστητε ἀπ᾿ ἐμοῦ πάντες οἱ ἐργαζόμενοι τὴν ἀνομίαν, ὅτι εἰσήκουσε Κύριος τῆς φωνῆς τοῦ κλαυθμοῦ μου· ἤκουσε Κύριος τῆς δεήσεώς μου, Κύριος τὴν προσευχήν μου προσεδέξατο. αἰσχυνθείησαν καὶ ταραχθείησαν σφόδρα πάντες οἱ ἐχθροί μου, ἀποστραφείησαν καὶ καταισχυνθείησαν σφόδρα διὰ τάχους.



Ευαγγέλιο Κατά Λουκάν, Κεφάλαιο 7/18-23



Καὶ ἀπήγγειλαν ᾿Ιωάννῃ οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ περὶ πάντων τούτων. καὶ προσκαλεσάμενος δύο τινὰς τῶν μαθητῶν αὐτοῦ ὁ ᾿Ιωάννης ἔπεμψε πρὸς τὸν ᾿Ιησοῦν λέγων· σὺ εἶ ὁ ἐρχόμενος ἢ ἕτερον προσδοκῶμεν;
παραγενόμενοι δὲ πρὸς αὐτὸν οἱ ἄνδρες εἶπον· ᾿Ιωάννης ὁ βαπτιστὴς ἀπέσταλκεν ἡμᾶς πρός σε λέγων· σὺ εἶ ὁ ἐρχόμενος ἢ ἕτερον προσδοκῶμεν; ἐν αὐτῇ δὲ τῇ ὥρᾳ ἐθεράπευσε πολλοὺς ἀπὸ νόσων καὶ
μαστίγων καὶ πνευμάτων πονηρῶν, καὶ τυφλοῖς πολλοῖς ἐχαρίσατο τὸ βλέπειν. καὶ ἀποκριθεὶς ὁ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· πορευθέντες ἀπαγγείλατε ᾿Ιωάννῃ ἃ εἴδετε καὶ ἠκούσατε· τυφλοὶ ἀναβλέπουσι καὶ χωλοὶ
περιπατοῦσι, λεπροὶ καθαρίζονται, κωφοὶ ἀκούουσι, νεκροὶ ἐγείρονται, πτωχοὶ εὐαγγελίζονται· καὶ μακάριός ἐστιν ὃς ἐὰν μὴ σκανδαλισθῇ ἐν ἐμοί.

Κομβοσχοίνι: Το «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με» & «Άγιε Αρσένιε, πρέσβευε υπέρ ημών»



Απολυτίκιο

Ἁγίου Λουκᾶ Ἀρχιεπισκόπου Κριμαίας Ἰατρόν καί ποιμένα, Λουκᾶν τιμήσωμεν, Συμφερουπόλεως ποίμνης, Ἀρχιερέα λαμπρόν, τόν αστάσαντα Χρίστου τά θεία στίγματα, τάς ἐξορίας τά δεινά, ἐγκλεισμούς ἐν φυλακαῖς, τάς θλίψεις, καί τά ὀνείδη, τόν ἔπ΄ ἐσχάτων φανέντα, ἐν τή Ρωσία νέον Ἅγιον.



Δί’ εὐχῶν τῶν ἁγίων πατέρων ἠμῶν, Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ ὁ Θεός, ἐλέησον καί σῶσον ἠμᾶς. Ἀμήν.



Το γίου ρσενίου το Καππαδόκη


ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΔΙΑ ΑΝΑΡΡΩΣΗ ΑΠΟ ΑΣΘΕΝΕΙΑ

Φλογίζει η κάμινος αμέτρων πόνων και κατακαίει με πυρετού λοιμικής με η φλόξ απαύστος η αναιδέστατος. Αλλά τη δρόσωτου ελέους σου, Σώτερ, ανάμειξον ψάλλοντα. Ευλογητός ο Θεός ο των πατέρων ημών.
Οδυνηρός στενάζομεν απο κλίνης οδύνης ημών και απο λοιμώδους ασθενείας κράζομεν προς σέ τον φιλάνθρωπον τα της καρδίας όμματα νύν αναπετώντες την υγείαν αιτούμεν. Επίσκεψαι ημάς, Σώτερ, και ανάστησον ψάλλειν, λαός υπερυψούτε εις πάντας τους αιώνας.
Δέσποτα, Δέσποτα παντοκράτορ, ιατρέ ψυχών και σωμάτων, ο ταπεινών και ανυψών, ο παιδεύων και πάλιν ιώμενος, τον αδελφόν ημών (...) τον ασθενούντα επίσκεψαιεν τω ελέει σου, και έκτεινον τον βραχίονα σου τον αόρατον, τον πλήρη ιάσεως και θεραπείας, και ίασαι αυτόν, εξανιστών απο κλίνης και αρρώστιας, επιτίμησον τω πνεύματι της ασθενείας, απόστησον απ' αυτού πάσαν πληγήν, πάσαν αλγηδόνα, πάσαν μάστιγα, πάσαν πυρετόν ή ρίγος, και εί τι εστίν εν αυτώ πλημμέλημα, ή ανόμημα άνες, άφες, συγχώρησον δια την σήν φιλανθρωπίαν. Ναί, Κύριε, φείσαι του πλάσματος σου, εν Χριστώ Ιησού τω Κυρίω ημών, μεθ' ου ευλογητός ει, συν τω παναγίω, και αγαθώ, και ζωοποιώ σου Πνεύματι, νύν και αεί, και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.
Πάτερ άγιε, ιατρέ ψυχών και σωμάτων ημών, ο πέμψας τον μονογενή σου υιόν, τον Κύριον ημών Ιησού Χριστόν, πάσαν νόσον ιώμενος και εκ θανάτου λυτρούμενος, ος και τον Λάζαρον εκ νεκρών ήγειρας, και ζωήν αυτώ χαρισάμενος, ίασαι και τον δούλον σου (...... .) εκ της περιεχούσης αυτόν σωματικής αρρώστιας και ζωοποίησον αυτόν κατα την σήν ευάρεστον δια της χάριτος του Χριστού σου, ίνα και την οφειλομένην σοι προσκύνησιν και ευχαριστίαν εν αγαθοεργία αποπληροί, πρεσβείαις της υπερευλογημένης ενδόξου Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και αειπαρθένου Μαρίας, δυνάμει του τιμίου και ζωοποιού Σταυρού, προστασίας των τιμίων, επουρανίων, θείων, ωοερών, αυλον δυνάμεων ασωμάτων, του τιμίου ενδόξου προφήτου Προδρόμου και βαπτιστού Ιωάννου, των αγίων σωδόξων και πανευφήμων Αποστόλων και πάντων των Αγίων, ελεήσαι και σώσαι ημάς, ως αγαθός και φιλάνθρωπος και ελεήμων Θεός.

Προσευχή προστασίας όταν ταξιδεύουμε

 Πατέρα επουράνιε, ομολογώ τον άγιο σου Λόγο για το ταξίδι που πρόκειται να πραγματοποιήσω σύντομα και πιστεύω ότι ο άγιος σου Λόγος δεν επιστρέφει σε σένα κενός αλλά εκτελεί το θέλημα σου όπου εσύ τον αποστέλλεις.
 Τώρα που ετοιμάζομαι να ταξιδέψω χαίρομαι και ευφραίνομαι για τις υποσχέσεις μέσα στον άγιο σου Λόγο για προστασία και ασφάλεια σ’ αυτούς που σε αγαπούν και είναι υπάκουοι στο Λόγο σου. Μόνο εσύ, Κύριε, με έχεις πραγματικά ασφαλισμένο. Σου έχω εμπιστοσύνη και είμαι κάτω από τη θεία σου προστασία. Εάν έχω κάποιο πρόβλημα ή κάποια πρόκληση της ζωής τρέχω πάντοτε σε σένα που είσαι το φρούριο μου και το καταφύγιο μου σε ώρα ανάγκης. Πιστεύοντας τον άγιο σου Λόγο, ομολογώ, στο όνομα του Ιησού Χριστού, ειρήνη, ασφάλεια και επιτυχία στο ταξίδι που ετοιμάζομαι τώρα να πραγματοποιήσω.
 Ως παιδί του Θεού που είμαι το ταξίδι μου είναι κάτω από τη σκέπη του Υψίστου και άγγελοι του Κυρίου με προστατεύουν και με περιτριγυρίζουν σαν είμαι μέσα στο αυτοκίνητο/αεροπλάνο/τρέ-νο/πλοίο. Θα συνεχίσω με τα σχέδια μου για το ταξίδι μου χωρίς φόβο για δυστύχημα, προβλήματα ή οποιαδήποτε ταλαιπωρία. Έχω την ειρήνη του Θεού και δε θα επιτρέψω σε οποιοδήποτε φόβο να με κυριεύσει σαν ταξιδεύω. Ο Κύριος με ελευθερώνει από κάθε κακό και με διατηρεί για τη βασιλεία του. Είμαι σίγουρος ότι το ταξίδι μου θα κυλήσει ομαλά και θα είναι κατά πάντα ευλογημένο από τον Κύριο.
 Σ’ ευχαριστώ, Πατέρα, που σε κάθε περίσταση είσαι εκεί για να με προστατεύεις. Άσχετα με το πώς ταξιδεύω εσύ με προστατεύεις. Όλα πάνω στη γη είναι κάτω από τις εντολές σου. Είσαι ο επουράνιος μου πατέρας και με φροντίζεις. Μέσω της πίστης μου σε σένα πατώ πάνω στα φίδια και στους σκορπιούς και πάνω σε όλη τη δύναμη του εχθρού και τίποτε δεν πρόκειται να με βλάψει. Εκεί που πηγαίνω θα είμαι κάτω από τη σκέπη σου και οτιδήποτε φάω ή πιω δε θα με βλάψει. Το ταξίδι μου είναι κατά πάντα ευλογημένο.
 Πατέρα, σου δίνω τη δόξα για το καθετί. Σ’ ευχαριστώ που είσαι πάντοτε μαζί μου και είμαι σε ασφάλεια και προστασία. Με σκεπάζεις με το έλεος σου και όλη η οικογένεια μου και τα ταξίδια μας είναι κάτω από τη σκέπη σου. Καμιά τρίχα της κεφαλής μας δε θα χαθεί. Σ’ ευχαριστώ, Πατέρα, για την καθοδήγηση σου και την ασφάλεια σου. Είσαι άξιος κάθε τιμής και δοξολογίας! Αμήν.

Προχευχή για τους Εχθρούς μου

Κύριε του ελέους και της αγαθότητος παράσχου ειρήνη και αγάπη στους μισούντας και λοιδορούντας με και όσους με διαβάλλουν από μίσος και κακία. Δώσε μετάνοια και έλεος ώστε να κατανοήσουν τα πάθη της ψυχής τους. Αξιωσέ τους να σ’αγαπήσουν όπως σ’ αγαπώ και να ζήσουν στην αιώνια Βασιλεία σου ως φώτα για να δοξάσουν αιώνια το Αγιον Όνομά Σου.
 Κύριε Παντοκράτορ, Πατέρα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, ελέησέ τους κατά το μέγα έλεος Σου για τη σωτηρία της ψυχής τους. Παράσχου σ’ αυτούς ειρήνη και γαλήνη στην ψυχή τους ώστε να παύσει κάθε δαιμονική επίθεση, υμνώντας το Πανάγιον Ονομά Σου.


Προσευχ πρ τς σωτερικς γαλήνης

Θεέ μου, κνε με ν χω εγένεια. 
ταν ο πόρτες δίπλα μου βροντον, βοήθησέ με ν μιλ ρεμα. 
ταν ο παιτήσεις τν λλων ξεπερνον τν ντοχή μου, δσε γλυκύτητα στ φωνή μου. 
ταν χω ν κάνω μ τος λλους πο μ πληγώνουν, δσε μου τ σιωπ τς ταπεινοφροσύνης. 
Νναι φωνή μου παλ ταν πογραμμίζει, νναι τρυφερ ταν ποδεικνύει, τσι πο ν γγίζει χωρς ν ξεσκίζει. 
Ν εσχωρε στν καρδι χωρς ν ματώνει. 
ς χω θεέ μου, σορροπία στς μικρς ναποδις κα στ μεγάλα προβλήματα. 
ς συνειδητοποιήσω πς εγένεια εναι δύναμη κα χι πόλεμος 
πο
καταρρακώνει τν ξιοπρέπεια τν λλων κα θάβει τν δική μου πόληψη. 
ς μν καταναλίσκω πολύτιμη νέργεια μ τν διαπεραστική, γρια φωνή μου, πο μόνο θύελλες ξεσηκώνει κα καμία λύση δν δίνει. 
Μαλάκωσε, Σ παρακαλ, τς τραχις κρες το χαρακτρα μου, πο πομακρύνουν τος δικούς μου π τ φωλιά τους. 
Προτο σερβίρω τν συνταγ το σωστο, ς ρθω στ θέση το λλου γι ν προλάβω τν αυτό μου ν μ χειρονομε νεξέλεγκτα, λλ ν κατανοε γι ν βοηθήσει. 
Ο εγενικοί μου τρόποι, ς δημιουργον κλίμα εκρατο στ σπιτικό μου γι ν εδοκιμον ο καρπο το Παναγίου Σου Πνεύματος. 
Σ παρακαλ, Θεέ μου, γέμισε τ εναι μου μ τν Παρουσία Σου, γι ν μπορ ληθιν ν χαμογελ κα ο λλοι ν κτονώνονται π τν νταση πο τος δημιουργε καθημεριν ζωή. 
Βοήθησέ με ν χω τν δύναμη, ελικριν ν παιν τ σωστ τν λλων, γι ν᾿ ρχίσουν ν᾿ γαπον τ τέλειο, τ σεμνό, τ ραο. 
ς μποροσα νχω ντονη πνευματικότητα λλ διακριτικ παρουσία γι ν διψάσουν τ γιο κα ν ναζητήσουν σένα! 
ς μν ξάπτωμαι ταν δν συμφωνον μαζί μου, λλ ν χαίρωμαι τν ντότητα πο ποκτον. 
ς μν πομακρύνωμαι π γαπημένα μου πρόσωπα, ταν ζον τν νεξαρτησία πο δικαιονται, λλ μέσα στν δρόμο Σου. 
ς μν πενθυμίζω, Κύριε, λάθη παλιά, γι ν μπορον ν ξαναρχίζουν τν ραο τους γνα. 
ς χω τν σοφία ν μν κάνω συγκρίσεις, γι ν μν μειώνω τν ατοπεποίθησή τους. 
Κα ταν τ πρόγραμμα τς μέρας μου παραβιάζεται, ς χω τν εελιξία ν προσαρμόζωμαι χωρς ν στενοχωρ
Μο επες, Κύριε, πς εγένεια εναι συνώνυμη τς γάπης. 
Δν μο μένει, λοιπόν, παρ μέτρο ναφορς μου νναι μνος τς γάπης το ποστόλου Σου, κι τσι μ τν ψυχ γεμάτη π τ δική Σου γάπη, ν φέρωμαι εγενικά. Βοήθησε, Κύριε!