ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ & ΑΝΑΞΙΟ ΔΟΥΛΟΝ ΣΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΕΓΑ ΣΟΥ ΕΛΕΟΣ

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Αυτοσχέδιες



Η προσευχή μου στον Χριστό

 Πατέρα μου, Κύριε του ουρανού και της γης, σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που δίνεις υγεία σε εμένα και την οικογένειά μου. Σε ευχαριστώ που φυλάς την ψυχή μου, το σώμα μου, το νου, το πνεύμα μου.
Ευχαριστώ Μεγαλοδύναμε που μου δίνεις δύναμη να ανταπεξέλθω σε όλες μου τις υποχρεώσεις και για όλα όσα μου χαρίζεις κάθε μέρα απλόχερα. Σ' ευχαριστώ, Θεέ μου.
Κύριε συγχώραμε την αμαρτωλή και ανάξια δούλη σου για όλες μου τις αμαρτίες. Για ότι έχω κάνει και σου έχει προκαλέσει λύπηση και στεναχώρια. Ήμαρτον Κύριε, συγχώρεσέ με.  Φώτιζέ με να μετανοώ και να εξομολογούμε για τις αμαρτίες μου.
Κύριε Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού, Ελέησόν με την αμαρτωλή.
Κύριε σε εκλιπαρώ, ελευθέρωσέ με από κάθε κακό και δώσε μου την δύναμη να διώχνω τους λογισμούς των πονηρών πνευμάτων. Φώτιζέ με να μην πέφτω στις παγίδες του πονηρού.
Ω, Θεέ μου βοήθησέ με στις δοκιμασίες να Σε Δοξολογώ, να έχω δύναμη, κουράγιο, υπομονή και πάντα εμπιστοσύνη στο θέλημά Σου.
Πατέρα μου σε θερμοπαρακαλώ δίδαξέ με να είμαι ήρεμη, ειρηνική, αγαθή, καλοσυνάτη, γεμάτη αγάπη στην καρδιά μου, όπως οι Άγγελοι Σου. Στείλε μου Άγγελο ειρήνης, αγάπης, χαράς, αγαθοσύνης, να φυλάξει το νου μου, την ψυχή μου και να με βοηθήσει να διατηρήσω την εσωτερική μου ειρήνη και αγάπη.
Δίδαξέ με την αθωότητα, την απλότητα, την ταπείνωση, την πραότητα. Γέμισε την καρδιά μου με αγάπη και φώτιζέ με να δίνω αγάπη παντού γύρω μου, να κάνω έργα καλοσύνης και αγάπης.
Δώρισέ μου Κύριε τα τα Θεία Δώρα Σου και χάρισέ μου την ευλογία, δώσε μου την δύναμη, την φώτιση να τα διατηρήσω στο νου, στην ψυχή, στην καρδιά μου. Δος μου πίστη, υγεία, καθαρή καρδιά.
Φύλαγέ μας Κύριε και φύλαγε και όλο τον κόσμο από το κακό. Βοήθησε όσους υποφέρουν, γιάτρεψε όλους τους πληγωμένους, προστάτευε τον κόσμο όλο.
Θεέ μου, βοήθησέ με, δυνάμωσέ με, κράτα με στον δρόμο Σου, μες στην αγκαλιά Σου.
Κάνε με κάθε μέρα να Σε αγαπώ και περισσότερο, ενίσχυε την πίστη μου και βοήθησέ με να Σε εμπιστέυομαι, να μην απελπίζομαι και να τα εναποθέτω όλα σε Σένα. Με το Άγιο Πνεύμα Σου, καθοδήγησέ με και δίδαξέ με το δρόμο που πρέπει να πορευτώ.
Χριστέ μου, ελέησε με και φώτιζέ με.
Ζητάω το έλεος Σου Κύριε γιατί χωρίς Εσένα δεν μπορώ να ζω.
Δόξα Σοι Κύριε. Ας γίνει το Θέλημά Σου.
Δόξα Πατρί και Υιώ και Αγίω Πνέυματι και νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.

Από τη Σπυριδούλα Παπατζανάκη


Κύριε ,σε ευχαριστώ που και σήμερα βλέπω αυτή την υπέροχη ανατολή του ηλίου, το φως της νέας ημέρας. Φώτισε με, δυνάμωσε με να αντιμετωπίσω ότι και αν έρθει στην σημερινή ημέρα. Δίδαξέ με να εκπέμπω θετικότητα, χαρά και αγάπη σε όλους τους ανθρώπους που θα έρθω σήμερα σε επαφή. Φώτισε την οικογένεια μου και προστάτεψέ τους με την αγγελική παρουσία. Φώτισε όλη την ανθρωπότητα να βρει τον δρόμο της αγάπης, της ειρήνης. Δώσε μας δύναμη να αντεπεξέρθουμε σε όλες τις δυσκολίες της Ελλάδας μας. Αμήν

Από τη φίλη Μαίρη Σοφού

Κύριέ μου

Δώσε μου καθαρή προσευχή, απαλλαγμένη από κάθε πειρασμό του κόσμου, ώστε ἡ καρδιά μου μόνο Εσένα να σκέπτεται  και να Σε υμνώ άξια εσωτερικά.
Ύψωσε το νου της ψυχής μου σε Σένα ώστε να δεχτώ τη δρόσο του Πνεύματός Σου.
Κατεστησέ με, την ώρα της προσευχής μου συνόμιλο των αγίων Αγγέλων Σου και μύστη των θείων μυστηρίων Σου, ώστε λαμπρότατα να ζω το θείο Φώς Σου.
Δυνάμωσε όλη την ψυχή μου, να είναι άσειστος πύργος από τις επιθέσεις των δαιμόνων και τη ραθυμία του νου μου, ώστε να ευφραίνεται ἡ καρδιά μου από τη θεία προστασία Σου.
Δίδαξέ με να έχω ζήλο θείο, ήθος ταπεινό και βίο ένθεο, θερμότατα να Σε τιμώ αξίως με απλότητα καρδίας και καθαρό λογισμό.

Από τον π. Δαμιανό Ζαφείρη

Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με

Λέγε με τα χείλη, με το νου και με την καρδιά σου, όπου και εάν ευρίσκεσαι, ότι και να κάνεις, συνεχώς: «ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ», και πολύ σύντομα θα αντιληφθείς και θα ομολογήσεις μία πολύ μεγάλη αλλαγή μέσα σου. Θα προσέξεις ότι η προσευχή αυτή σύντομα θα τσακίσει εκείνες τις τρικυμίες και ταραχές που σε συγκλονίζουν στην καρδιά, θα σβήσει την οργή, θα αφαιρέσει τη λύπη, θα εξαφανίσει την κατάθλιψη και θα προσέξεις ότι μια χαρά εκχέεται στην καρδιά σου και ποτέ πλέον δεν θα λέγεις ότι είσαι δυστυχής. Η προσευχή αυτή θα φωτίσει το νού σου, θα εκλεπτύνει τη σκέψη σου, οι δε κακοί και αισχροί λογισμοί θα λιγοστεύσουν και θα αποξηρανθούν, και ευρισκόμενος στην εσωτερική ειρήνη θα αισθάνεσαι και θα ομολογείς ότι είσαι ένας χαρούμενος και ευτυχισμένος άνθρωπος...

Οι δαίμονες διεξάγουν τον πόλεμο εναντίον μας στην καρδιά, όταν εξάπτουν τα πάθη των ελαττωμάτων μας, τις αμαρτωλές επιθυμίες μας και μας προωθούν να κάνωμεν την αμαρτία. Εκεί στην καρδιά δημιουργούν τις τρικυμίες και τις ταραχές, τη λύπη, την οργή, τους φόβους και καταντούν τον ταλαίπωρο άνθρωπο δυστυχισμένο. Όμως, το όνομα του Χριστού είναι κεραυνός για τους δαίμονες. Κάθε φορά που θα φωνάζεις τον Χριστό είναι σαν να τους κτυπάς με κεραυνό. Αρχίζουν να πανικοβάλλονται να εξέρχονται από την καρδιά σου καταδιωκόμενοι και μαστιζόμενοι και ελευθερώνεται η ψυχή σου καί γαληνεύει, γιατί με την προσευχή (ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ), ενώ οι δαίμονες φεύγουν, η χαρά του Αγίου Πνεύματος εκχέεται στην καρδιά σου.

Από τη φίλη Χαρά Δεληγιώργη


  " Κύριε,
Κάνε με ργανο τς ερήνης.
Κάνε στ θέση το μίσους, ν βάζω τν γάπη.
Στ θέση τς βρης, ν βάζω τν συγγνώμη.
Στ θέση τς πλάνης, ν βάζω τν πίστη.
Στ θέση τς διχόνοιας, ν βάζω τν νωση.
Στ θέση τς πελπισίας, ν βάζω τν λπίδα....
Στ θέση τς λύπης, ν δίνω τ χαρά.
Κύριε,
Κάνε ν μ ζητ τόσο ν παρηγορηθ, σο ν παρηγορ.
Ν μ ζητ τόσο ν γαπομαι, σο ν γαπ.
Γιατ ταν δίνουμε νταποδώσω στ πακρο τν ρωτα ατό. σένα ναγνωρίζω σν μοναδικ Βασιλι τς καρδίας μου κα φιερώνω τν ψυχή μου στν μονογεν Σου Υἱὸ ησο, δικό μας λατρεμένο Θεο Βρέφος, κα πληγωμένο Βασιλιά.
Δέξου μ στν πατρικ γκαλιά Σου κα κρύψε μ βαθιά, μέσα στν μητρικ καρδιά Σου.
Στελε γγέλους ν φρουρον τ σμα, τν ψυχ κα τν καρδιά μουκα ν μ διδάσκουν μυστικά, τν πόλυτη λατρεία, μπιστοσύνη καὶὑπακο στ γιο θέλημά Σου, γι ν μν Σ πληγώσω ποτ ξανά.
Παρακληττικ κετεύω τν λατρεμένη Σου κόρη κα Βασίλισσα Ορανο κα Γς, τν γία Μητέρα μς Μαριάμ, λαβαίνουμε.
ταν λησμονομε τν αυτό μας, τν ξαναβρίσκουμε.
ταν συγχωρομε λαβαίνουμε τν φεση.
ταν ποθνσκουμε, βρίσκουμε τν αώνια ζωή.
Αμήν ! "


Θε τς καρδις μου κα τς πειρης γάπης.
Οράνιε Πατέρα μου, κνε τν καρδιά μου ν γίνει να μ τν Εσπλαχνία Σου, γι ν Σ’ γαπ κα ν Σ λατρεύω κα ν σπλαχνίζομαι τν κόσμο λο.
Πλημμύρισε μ μ τν Θεϊκό Σου ρωτα κα ξίωσε μ ν Σο  ν μ σκεπάζει στοργικ κα ν μ μαθαίνει πς ν Σ λατρεύω πέραντα παιδικά.
Σ πιστεύω, Σ λατρεύω κα Σ’ γαπ, τ ταπεινό Σου σπλάχνο πο γωνίζεται στ γ, κα μ λαχτάρα προσμένει ν βρεθε στν γκαλιά Σου παντοτινά. μήν.

 Κύριε ...

Αισθάνομαι την αναξιότητά μου ,την φτώχια , την αδυναμία και την αθλιότητα της ζωής μου . 
Πάρε Στα Χέρια Σου την τραυματισμένη μου ύπαρξη ,και ως ο Μοναδικός Ιατρός των ψυχών και των σωμάτων ημών ,επάλειψε τις πληγές μου με Το Άπειρο Έλεός Σου ,απάλυνε κάθε πόνο και κάθε δοκιμασία του βίου ,χαρίζοντάς μου Το Μεγαλείο Της Θείας Ευσπλαχνίας ,και Ανέκφραστης Φιλανθρωπίας Σου !
 Κύριε . . .στεγνή πλέον η ψυχή μου , γονατίζει ενώπιών Σου ,και με τα μάτια του σώματος ατενίζει Εσέ , Την Εσταυρωμένη Αγάπη , Τον Άπειρο Θεό , Τον Μέγα Δωρεοδότη !
Δώρισέ μου Κύριε , την ειρήνη της ψυχής μου ,τη γαλήνη της ζωής μου .
Εισάκουσε Κύριε , την ικεσία που εναποθέτω ενώπιών Σου.
Εσύ ξέρεις τον λόγο που συμβαίνει το κάθετι στη ζωή μας ,και Συ Ουράνιε Πατέρα , είσαι Αυτός που το επιτρέπει .
Το μικρό μας μυαλό δεν μπορεί να χωρέσει Τη δική Σου Σοφία .
Κύριε φώτισέ μας πως πρέπει να χειριζόμαστε όλα τα απρόσμενα που έρχονται στη ζωή μας …
Κύριε φώτισε τα παιδιά μας , και προστάτευσέ τα από κάθε πειρασμό και παγίδα του πονηρού που ξεπροβάλλει στην πορεία της ζωής τους …
Χάρισέ τους την διάκριση να ξεχωρίζουν το σωστό ,και να βαδίζουν σε μονοπάτια καθαρά .
Θωράκισέ τα με την ασπίδα Της Θείας προστασίας Σου ,και περιφρούρισε τις καρδιές τους αλώβητες από τα βέλη του κακού .
 Κύριε , είμαι αδύναμη ενώπιων των πειρασμών , και δεν μπορώ να σταθώ ενώπιών τους για να προστατεύσω κανέναν , γι΄ αυτό ακουμπάω Στα Πανάχραντα Πόδια Σου , τις ψυχές των ανθρώπων που αγαπώ και που προσεύχομαι σήμερα γι΄ αυτούς και Σε ικετεύω , γίνε Κύριε ο Φωτισμός , ο Οδηγός , πηγή Αισιοδοξίας , πίστης  και Ελπίδας . Αμήν .



Κύριε, δέξου τήν μαρτωλή ψυχή μου, πως δέχθηκες τήν πόρνη καί τόν τελώνη, καί λέησόν με μέ τήν γάπη το σταυρο Σου πού δειξες τή συγχωρητικότητά σου μέ τήν πέραντη γάπη τς καρδις Σου.
Κύριε μου, δέξου τήν σθένεια τς ψυχς μου καί θεράπευσέ με πως τό Ζακχαο γιά νά μπορ νά ζ πως πιθυμες μέ μετάνοια καί γάπη δελφική. Κύριε μου, δέξου τήν πληθώρα τν δακρύων μου πού ναβλύζουν πό τήν καρδιά μου , πού σταμάτητα τρέχουν πό τά μάτια μου .
Μή μέ γκαταλείπεις μόνο μέσα στό πέλαγος τς δυναμίας μου λλά σήκωσέ με πως τό Πέτρο πό τά κύματα τς πελπισίας γιά νά μπορ νά προχωρμέ πίστη καί μετάνοια ...
Κύριε, δέξου τή μετάνοια τς ψυχς μου, βυθίζομαι μέσα στό πέλαγος τν μαρτιν μου, καί στό πλθος τν κακν ργων μου, δσε μου πνεμα κατανύξεως καί συντριβς καρδίας γιά νά νοιώσω τήν πολυεύσπλαγχνον γάπη Σου. Καθάρισόν με πό κάθε ρύπο μαρτίας τό ναό το σώματός μου καί γίασόν με. λέησόν με κατά τό μέγα λεος Σου καί ξάλειψον τίς μαρτίες μου γιατί γνωρίζω τήν μαρτωλότητά μου καί Σε παρακαλ δώσε μου πνεμα ταπεινώσεως καί καρδιά καθαρή γιά νά ζ κατά τό γιον θέλημά Σου , και να υμνώ και να δοξολογώ ακατάπαυστα Εσέ Θεέ και Πατέρα μου . Αμήν .
                                                                                                                    
 ( π. Δαμιανός Ζαφείρης )

" Η μετάνοια φέρνει την υπακοή
η υπακοή τη Χάρη
η Χάρη την ταπείνωση
η ταπείνωση την πραότητα
η πραότητα την ειρήνη
η ειρήνη την προσευχή
η προσευχή τη σοφία
η σοφία την υπομονή
η υπομονή την αγάπη
η αγάπη την ακακία
η ακακία τη μακροθυμία
η μακροθυμία την αιώνια ζωή. "