ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ & ΑΝΑΞΙΟ ΔΟΥΛΟΝ ΣΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΕΓΑ ΣΟΥ ΕΛΕΟΣ

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Προσευχές για παιδιά


Όποιος κάνει το σταυρό του 

Όποιος κάνει το σταυρό του, το Θεό έχει βοηθό του.

Πέφτω, κάνω το σταυρό μου.

Πέφτω, κάνω το σταυρό μου κι άγγελο έχω στο πλευρό μου.
Δούλος του Θεού λογιούμαι και κανένα δε φοβούμαι.

”Προσευχή μικρού»

Είμαι ένα μικρό παιδάκι ταπεινό και σε υμνώ.
Θεέ μου κάμε η προσευχή μου ν΄ ανέβη στο ουρανό …

Στείλε μου άγγελο προστάτη που η ψυχή μου λαχταρά, στείλε, Θεέ μου, να με βάλη πάνω απ’ τ’ άσπρα του φτερά.
Δείξε μου τον ίσιο δρόμο και την στράτα την καλή  κάμε ν΄ αγαπώ τον κόσμο κι από μένα πιο πολύ.
(Σ. Σπεράντζας)

Προσευχή του μικρού κοριτσιού

Θεέ, που βλέπεις τα σπιτάκια τα φτωχά σαν το δικό μου, στείλε στο παράθυρό μου μια φωλιά χελιδονάκια.
Θεέ μου, που 'χεις όλα τ' άστρα, Θε μου, που 'χεις τ' αγγελούδια, κάμε τη φτωχή μου γλάστρα να γεμίσει από λουλούδια.

Θεέ μου, δώσε μου τη χάρη να 'χω δυο άσπρα περιστέρια, να τους δίνω εδώ στα χέρια το νερό και το σιτάρι!
Ζαχαρίας Παπαντωνίου 

 Προσευχή για όλα τα παιδιά του κόσμου

Παναγιά μου, Παναγίτσα, που έχεις το Χριστό αγκαλίτσα πάρε στη χρυσή ποδιά σου τα παιδιά της γης, κοντά σου,  άσπρα, κίτρινα, μαυράκια όλα του Χριστού αδερφάκια δίπλα στο Χριστό να τα έχεις να μπορείς να τα προσέχεις.  

Προσευχούλα

Mε την γλυκιάν αυγούλα χαρούμενο ξυπνώ και στέλνω προσευχούλα θερμή στον ουρανό.
Bοήθησέ με, Θεέ μου, να 'μαι καλό παιδί και πάντα χάριζέ μου χαρά και προκοπή...

 Το καντηλάκι

Το μικρό μου το χεράκι άναψε το καντηλάκι· πιάνω να γδυθώ.

Φέγγε, καντηλάκι, τώρα, να με βλέπει η Παναγίτσα, για να κοιμηθώ.

 Το παιδί στην Παναγία

Ψυχούλα αθώα γονατιστή σου στέλνω ολόθερμη μια προσευχή.
Γλυκιά μητέρα Θεού, Σε κράζω ελπίδα ανέσπερη και σε δοξάζω.
Παρθένα θεία, σεμνή κι αγνή δέξου τη δέησή μου την ταπεινή.
Παρθένα θεία, σεμνή κι αγνή, δόξα Σου, δόξα Σου Παντοτινή.
 Κώστας Πασαγιάννης